• 8.985.214 stemmen

Ontwikkeld door: Kasper Gaardsøe en Kathrine Windfeld

Met onder meer: Lars Mikkelsen, Jürgen Vogel en Jasmin Gerat

Oorspronkelijke taal: Duits

Release datum: zondag 22 februari 2015

Eerst uitgezonden op: DR1 (Denemarken)

• myLum (Lumière) Bekijk via myLum (Lumière)

Plot The Team

The Team is een Europese politieserie over een Europees onderzoeksteam dat een internationale misdaad probeert op te lossen. Het team wordt al snel geconfronteerd met een van de grootste, meest corrupte Europese criminele organisaties.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over The Team

avatar van AniSter

AniSter

vrijdag 14 januari 2022
The Team seizoen 1 Best wel een aardig seizoen alhoewel een puur Deense misdaadserie tot nu toe bij mij hoger scoort. Wat wel uit dit eerste seizoen van 'The Team' (wat een belabberde titel trouwens) te halen is, is de invloed van Thorsboe. Om het even aan welke serie hij mee heeft geschreven, er zitten steeds dezelfde elementen in: iedere rechercheur heeft issues in zijn/haar privéleven die veel te breed uitgemeten worden. Of cruciale appjes die te laat worden gelezen, of boeven die nét eerder vertrokken zijn dan dat de politie arriveert. Of een rechercheur die in het ziekenhuis belandt. Ga zo maar door. Bij het regelmatig van dit soort series kijken begint dit op een gegeven moment te vervelen. Zo'n internationaal opgezette serie is dan wél weer eens iets anders. Ik vond de cast goed gekozen, met name Veerle Baetens was de enige juiste keuze voor mij, voornamelijk omdat ik kort geleden Code 37 (Serie, 2009 - 2012) met haar heb gezien. Mikkelsen vind ik sowieso goed, ondanks dat hij hier weer een beetje een timide rol speelde. Het hoofdplot zat goed in elkaar. Qua spanning viel het wel mee en de speelduur was zodanig dat het geheel boeiend bleef.
avatar van joolstein

joolstein

zaterdag 21 november 2015
The Team seizoen 1 Ik begrijp dat de correctie dus al is ingestuurd? Anders kan ik het wel doen? Ik had toch al op het lijstje staan om in te dienen.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
The Team seizoen 1 Iets beter dan het vervolgseizoen maar ook hier, het werkt gewoon niet, het is te veel, het is te chaotisch, het is te veel van de hak op de tak, en te veel verschil qua acteerprestaties, verhaallijnen, ... .