ad

Release datum: 10 oktober 2012

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Arrow

Na een schipbreuk strandt miljardair Oliver Queen op een onbewoond eiland in de Pacific, waar hij slechts één doel heeft: overleven en op een dag terugkeren. Hij wordt vermist en dood gewaand voor vijf jaar, totdat hij levend teruggevonden wordt. Hij is echter niet meer de rijke playboy die hij was. Het eiland heeft hem veranderd en hij draagt een groot geheim met zich mee. Terug in Starling City speelt hij overdag zijn oude rol, maar 's nachts is hij een gevaarlijke vechtmachine, die strijdt tegen corruptie en criminaliteit binnen de samenleving; de moderne Robin Hood. Hij heeft tot doel om de fouten van zijn familie recht te zetten en de stad weer te laten leven, zoals hij heeft beloofd aan zijn vader voordat hij stierf.

Social Media

Seizoenen

Komt er een Arrow seizoen 9?

Acteurs en Actrices

zondag 16 april 2017
Arrow seizoen 1 Mooie serie van de Marvel Studios

aburex_mm

zondag 16 april 2017
Arrow seizoen 1 Heb me inderdaad vergist, waarschijnlijk omdat er tegenwoordig zoveel series van Marvel zijn.
Mijn excuses.

René.

donderdag 9 november 2017
Arrow seizoen 1 Mooie serie van de Marvel Studios

Bijzonder dat je deze troep een 5 geeft terwijl je geen flauw idee lijkt te hebben waar je over praat. Dat zou toch betekenen dat je dit de beste serie allertijden geeft.

Dit is typisch zo'n serie waar je echt je verstand op 0 moet zetten, misschien stond dat nog steeds op 0 tijdens het schrijven van deze reactie, dat kan ook.

Hoe dan ook, ik vond deze serie stom. Na 4 á 5 afleveringen uitgezet.

René.

vrijdag 10 november 2017
Arrow seizoen 1 Bijzonder dat je deze troep een 5 geeft terwijl je geen flauw idee lijkt te hebben waar je over praat. [quote>Hoe dan ook, ik vond deze serie stom. Na 4 á 5 afleveringen uitgezet. In plaats van eerst andere mensen aan te vallen kun je best zelf de serie eerst uitkijken alvorens erover te oordelen.

Ik val niemand aan, ik vond het gewoon bijzonder! :)

En ik hoef de serie gelukkig niet in zijn geheel te bekijken om te bepalen of ik het troep vind ja of nee.