Mijn Series +

Arrow - Seizoen 3 (2014-2015)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Greg Berlanti, Andrew Kreisberg en Marc Guggenheim
met Stephen Amell, Katie Cassidy en Paul Blackthorne

Na een schipbreuk strandt miljardair Oliver Queen op een onbewoond eiland in de Pacific, waar hij slechts één doel heeft: overleven en op een dag terugkeren. Hij wordt vermist en dood gewaand voor vijf jaar, totdat hij levend teruggevonden wordt. Hij is echter niet meer de rijke playboy die hij was. Het eiland heeft hem veranderd en hij draagt een groot geheim met zich mee. Terug in Starling City speelt hij overdag zijn oude rol, maar 's nachts is hij een gevaarlijke vechtmachine, die strijdt tegen corruptie en criminaliteit binnen de samenleving; de moderne Robin Hood. Hij heeft tot doel om de fouten van zijn familie recht te zetten en de stad weer te laten leven, zoals hij heeft beloofd aan zijn vader voordat hij stierf.

1. The Calm
  21. Al Sah-him
  22. This is Your Sword
  23. My Name Is Oliver Queen
avatar van 606
Zulke lage stemmen, nee dat vind ik niet fair.

avatar van mrdig
Ik twijfel wat tussen 2.5* en 3*, maar hoe dan ook Arrow is naar mijn mening een wat cheesy, soaperige serie. Zeker af en toe vermakelijk, in dit seizoen ook vanwege de crossover episodes met The Flash. Maar een wat donkerder Marvel serie zoals Daredevil vind ik meer de moeite waard. Maar goed, kijken blijf ik wel, ook vanwege Felicity

avatar van tbouwh
Felicity is juist een van de redenen die ik zou kunnen aanvoeren om te stoppen met kijken

606 schreef:
Zulke lage stemmen, nee dat vind ik niet fair.
fair of niet, lijkt me een indicatie te zijn dat dit sezoen minder is dan de twee vorige. Eens of niet?

avatar van 606
Smaken verschillen dus.

Zeker het slechtste sezoen tot nu, een sezoen met veel pieken en dalen en een verhaal dat veel beter verteld had kunnen worden. Het soap-karater van de serie zoald mrdig aangeeft, is mij voor het eerst erg opgevallen in dit seizoen. Het blijven echter goede karakters en kortstondig vertier en ik ga de volgende sezoenen zeker ook kijken.

avatar van Aapje81
Zoals altijd ben ik weer veel te laat met het ontdekken van series. Ik heb dit braaf gevolgd op SBS9 en was net begonnen aan de eerste aflevering van dit seizoen nu ik erachter kom dat er morgen geen nieuwe aflevering meer wordt uitgezonden op SBS 9. Weet iemand of Arrow van de buis is gehaald?

avatar van Decec
Ik vond wel spannend serie...