Mijn Series +

Lilyhammer - Seizoen 3 (2014)

Noorwegen / Verenigde Staten
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Anne Bjørnstad en Eilif Skodvin
met Steven Van Zandt, Trond Fausa Aurvåg en Marian Saastad Ottesen

Wanneer de gangster Frank Tagliano vrijwillig getuigt tegen de fameuze gangster Aldo Deluci, eist hij overgeplaatst te worden naar Lillehammer, een stad in Noorwegen. In Noorwegen hoopt hij als Giovanni Henriksen een nieuw leven te kunnen beginnen. Op de trein leert hij de lerares Sigrid Haugli kennen. Het klikt wonderwel net als met haar zoon Jonas. Frank probeert te handelen volgens het boekje en gaat op zoek naar werk. Maar wanneer het zoeken naar werk hem mateloos begint te irriteren begint zijn gangsterafkomst opnieuw te kietelen.

1. Tiger Boy
  6. The Minstrel Boy
  7. The Funeral
  8. Loose Ends
avatar van Wallie1985
Loose Ends naar het nummer van zijn maat Bruce Springsteen. Die zelfs nog een klein rolletje heeft in deze laatste aflevering

avatar van DjFrankie
Geweldige serie is ten einde. Geen 5 vanwege de laatste aflevering die me tegenviel I(lag niet aan bruce). Alspf er ineens veel afgewerkt moest worden. Jsmmer dat deel 4 er niet meer komt