Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 204 minuten

ontwikkeld door Stephen Butchard
met Michael Angelis, Warren Brown en Kerrie Hayes

John Paul loopt zijn ex-vriendin Cassandra en hun dochter Libby tegen het lijf. Hij ziet een glimp van de familie die hij had kunnen hebben, maar Cassie is niet geïnteresseerd in een reünie. Later, terwijl hij geniet van de lunch met zijn beste vriend en collega Andy Stockwell, is hij getuige van een bende mannen die een serveerster mishandelt. Hij komt tussenbeide en komt oog in oog te staan ​​met de zeer onaangename Finch, die dreigt de volgende politieagent aan te vallen die hij ziet. Na het begin van hun dienst reageren John Paul en Andy op, wat het lijkt, een standaard oproep. Nadat ze bij het huis zijn aangekomen, zien ze Finch en de bende van het restaurant wachten. Andy wordt in elkaar geslagen en de bende ontsnapt. Later die avond keert John Paul terug naar het huis in een poging alles te begrijpen en vindt een geladen wapen verborgen onder een losse vloerplaat. Finch verschijnt en John Paul wordt gedwongen te handelen. Hij neemt een beslissing die het verloop van zijn leven en carrière voor altijd verandert.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
jakkepoes
Weer een topproduct uit de BBC stal met Warren Brown als gekwelde agent.