Mijn Series +

Hemlock Grove - Seizoen 3 (2015)

Horror / Mystery

ontwikkeld door Brian McGreevy en Lee Shipman
met Landon Liboiron, Famke Janssen en Bill Skarsgård

Hemlock Grove begint met de ontdekking van het verscheurde lijk van een jonge vrouw op de terreinen van de voormalige Godfrey-staalfabriek. De politie en de bewoners hebben enkele verdachten op het oog. Sommigen denken aan een ontsnapte man uit de White Tower, een biotechnologisch onderzoekscentrum gerund door de voormalige fabriekseigenaars. Anderen verdenken dan weer de 17-jarige zigeuner Peter, die bij zijn klasgenoten voortdurend opschept dat hij een weerwolf is. Tenslotte is er ook Roman Godfrey, de arrogante en sociopathische Godfrey-erfgenaam, wiens zus Shelley aan een monsterlijke ziekte lijdt en wiens moeder Olivia een ware controlefreak is. Peter en Roman beseffen dat ze de dader zelf moeten vinden om hun onschuld te bewijzen en beginnen samen te werken.

1. A Place to Fall
  7. Todos Santos
  8. Dire Night on the Worm Moon
  9. Damascus
  10. Brian's Song

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.