Mijn Series +

Trailer Park Boys - Seizoen 12 (2018)

Canada
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Mike Clattenburg
met Robb Wells, John Paul Tremblay en Mike Smith

Trailer Park Boys is een mockumentary over een zooitje ongeregeld dat woont op een trailer park. Hun leven bestaat uit stelen, vechten, roken, drinken, oplichting en naar het luisteren van Van Halen liedjes. De jongens hebben allemaal problemen met de wet en brengen daarom dan ook een groot deel van hun volwassen leven achter de tralies door.

1. Chlamydia
  2. Godspeed My Muscular Friend
  3. The C**t Word
  4. All the Sh*t I Need
  5. Happy Birthday Bubblea
  6. Flow Me the Money
  7. Big C**k
  8. Will You for to Be F**king Married To Me?
  9. Angel Sh*t Send Down from Jesus God
  10. F**kin' F**ked Out of Our F**kin' Minds
avatar van Robbie.T.
Mwah, tegenvallend seizoen. Na een aantal sterke seizoenen leek dit iets te veel op schaamteloze zelfpromotie: het bier dat de mannen in de serie maken, zijn ze namelijk ook in het echt gaan verkopen. Mooi is het korte eerbetoon aan John Dunsworth die kort na de opnames van dit seizoen overleed. Moeilijk voor te stellen dat de Trailer Park Boys nog door zouden moeten gaan zonder Jim Lahey....