Mijn Series +

Zweden
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Lars Blomgren en Thomas Lydholm
met Ingvar Hirdwall, Peter Haber en Mikael Persbrandt

Inspecteur Martin Beck werkt voor de politie in Stockholm, Zweden. Samen met de excentrieke Gunvald Larsson werken ze aan vele moordzaken. De gemankeerde sociale structuur van de stad speelt daarbij een grote rol. Zo stuiten ze op zaken die met de drugswereld te maken hebben, moeten ze samenwerken met de geheime dienst en stuiten ze op smokkelaars. Maar ook hun eigen privé-levens worden vaak bij hun werk betrokken, waardoor de druk erg hoog wordt.

1. Gunvald
  2. Steinar
  3. Vägs Ände
  4. Sista Dagen
avatar van DjFrankie
Ingvar Hirdwall van Games of Thrones komt in deze serie erbij. Imposante verschijning.

jakkepoes
Wel jammer dat Gunvald uit de serie gaat. Hij was altijd mijn favoriete karakter in deze serie.

avatar van hoffhaan
1e aflevering van dit seizoen was erg sterk genoten. 4.0