Mijn Series +

Beck - Seizoen 8 (2020-2021)

Zweden
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Lars Blomgren en Thomas Lydholm
met Peter Haber, Kristofer Hivju en Jennie Silfverhjelm

Inspecteur Martin Beck werkt voor de politie in Stockholm, Zweden. Samen met de excentrieke Gunvald Larsson werken ze aan vele moordzaken. De gemankeerde sociale structuur van de stad speelt daarbij een grote rol. Zo stuiten ze op zaken die met de drugswereld te maken hebben, moeten ze samenwerken met de geheime dienst en stuiten ze op smokkelaars. Maar ook hun eigen privé-levens worden vaak bij hun werk betrokken, waardoor de druk erg hoog wordt.

1. Undercover
  2. Utom Rimligt Tvivel
  3. Döden i Samarra
  4. Den Förlorade Sonen

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.