Mijn Series +

Bancroft - Seizoen 1 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Kate Brooke
met Sarah Parish, Faye Marsay en Amara Karan

Bancroft is een briljant politievrouw die haar leven geeft aan haar werk. Hierdoor wordt zij vertrouwd en bewonderd door haar collega's en de benoeming tot hoofdinspecteur lijkt verzekerd. Ze leidt een operatie om de gewelddadige Kamara bende te stoppen. Ze gebruikt hierbij echter dubieuze methoden. De oudste Kamara broer regeert de gemeenschap echter met harde hand, dus is niemand echt tegen Bancrofts aanpak.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
Redelijke serie , seizoen 2 komt er al weer aan.

avatar van Atheistus
Te veel onwaarschijnlijkheden achterelkaar in een paar afleveringen.
Zo wordt een dossier met belangrijk bewijs weer in de ijskast gedaan, terwijl dat volkomen onlogisch is.
Ook worden lijken camera's op straat niet te bestaan en lekt er niemand naar de pers terwijl daar alle reden toe is.

Kortom, het is gefabriekt en totaal ongeloofwaardig.

avatar van Alathir
Beetje jammer van het einde, verder wel een vrij degelijke serie. Hier en daar wat voorspelbaar. Aflevering twee vond ik wel beduidend het best want bij de rest keek ik soms op de klok.

Tja, wat moet ik hier van vinden. Ik kijk altijd graag naar politieseries, Baantjer, Flikken, Witze, De duitse crimies, de engelse series etc. uiteindelijk wint gerechtigheid. Bij deze serie niet. De hoofdrolspeelster heeft een hoge positie bij de politie en is tevens een psychopaat die in dit seizoen 3 moorden pleegt voor eigen gewin, bewijsmateriaal vervalst en nog beloond wordt met promotie.. ik hoop een stuk gerechtigdheid in seizoen 2 te zien waar ik vanavond aan begin.