Mijn Series +

The Defiant Ones (2017)

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 261 minuten

ontwikkeld door Broderick Johnson, Gene Kirkwood, Andrew A. Kosove, Laura Lancaster, Allen Hughes en Doug Pray
met Dr. Dre, Jimmy Iovine en Patti Smith

De vierdelige documentaire onderzoekt de samenwerking tussen Jimmy Iovine en Dr. Dre. Iovine is een zoon van een havenarbeider uit Brooklyn en Dr. Dre komt rechtstreeks uit Compton. Samen hebben ze een leidende rol gehad in een keten van transformerende gebeurtenissen in de hedendaagse cultuur. De mannen zelf en anderen die erbij betrokken waren worden geïnterviewd en sommige scenario's worden grotendeels opnieuw nagebootst.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.