Mijn Series +

Misdaad / Drama
Miniserie, 375 minuten

ontwikkeld door Shariff Korver
met Rifka Lodeizen, Teun Luijkx en Rutger de Bekker

Achter de gemoedelijkheid van het leven in Brabant gaat een donkere wereld schuil van goed georganiseerde drugscriminaliteit. Dat ontdekken Jara en Rens, die na lange tijd terugkeren in hun geboorteprovincie. Zij wil de naam van haar vader zuiveren, hij wil afstand nemen van zijn criminele familie, maar beiden raken vreselijk verstrikt in het web van boven- en onderwereld, waarvan de grenzen steeds meer vervagen.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

avatar van Donkerwoud
Een drugsdrama. Hoe origineel!

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Vanaf 31 januari te bekijken bij Netflix.

avatar van Mrs Bruce Willis
Beetje langzaam soms, maar zeker niet slecht. Goed geacteerd in ieder geval. Zo te zien niet het eerste seizoen..

Slow burner, die langzaam onder je huid kruipt. Ingetogen, donker en geweldig geacteerd (Teun Luijkx). Mist de humor van Undercover, maar Jan Bijvoet zorgt voor verrassend lichtvoetige noot. Hoewel sommige verhaallijnen op zichzelf staan, zorgt het geheel met frisse plotwendingen voor een spannende thriller.