Mijn Series +

The Family - Seizoen 1 (2016)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Jenna Bans
met Joan Allen, Zach Gilford en Liam James

Claire Warren is burgemeester van de stad Red Pines, Californië. Haar zoon Adam, die vermoedelijk dood was, keert plots terug na meer dan een decennium geleden verdwenen te zijn. Terwijl de mysterieuze jongeman zich weer de familie in nestelt, ontstaan er verdenkingen. Is hij wel echt wie hij zegt te zijn?

1. Pilot
avatar van DonOswaldo
Homeland 2.0?

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Meteen ook het laatste seizoen. De serie is gecanceld door ABC.

Uitstekende drama thriller serie met een goede cast vooral Andrew McCarthy was echt goed ook jammer dat er geen 2de seizoen komt had gemoeten.

avatar van Heino
Heino (moderator)

stinissen schreef:

Is het verhaal na seizoen 1 wel zo ongeveer afgerond? Ik heb net de eerste 2 afleveringen hiervan gekeken en die vond ik erg goed, het zou dan ook jammer zijn als er (te)veel vragen overblijven aan bet eind van het seizoen.

Niet al te veel vragen maar het kijkt zó lekker weg dat ik erg graag een 2de seizoen had gezien.

stinissen schreef:

Oke, dan ga ik ook gewoon verder met kijken want het kijkt inderdaad erg prettig weg.

avatar van theo79
Serie afgerond en is absoluut een hele goede serie. Geen enkele aflevering mee verveeld. Acteerwerk was ook bovengemiddeld goed.

Dikke 4 sterren.

avatar van Myrna
Prima serie. Goed verhaal. Maar ook niet veel meer dan dat. Gewoon een tussendoortje...een lekkere snack