• 8.985.851 stemmen

She's Gotta Have It - Seizoen 1 (2017)

Show titel: She's Gotta Have It

Ontwikkeld door: Spike Lee

Met: DeWanda Wise, Cleo Anthony, Lyriq Bent, DeWanda Wise, Cleo Anthony en Lyriq Bent

Datum van release: donderdag 23 november 2017

Plot She's Gotta Have It

Kunstenares Nola Darling uit Brooklyn, New York, heeft drie minnaars. En dan is het lastig om enige balans in je leven te houden. Nola kan niet kiezen tussen de narcistische fotograaf Greer Childs, de uitbundige maar naïeve hiphopfanaat Mars Blackmon en de oudere, bezitterige bankier Jamie Overstreet.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. #DaJumpoff (DOCTRINE)

23 november 2017 (30 minuten)

Kunstenares Nola uit Brooklyn zet haar filosofie over seks en vrijheid uiteen tussen bezoeken van haar drie minnaars: de attente Jamie, speelse Mars en arrogante Greer.

2. 2. #BootyFull (SELF ACCEPTANCE)

23 november 2017 (30 minuten)

Nola worstelt zich door de nasleep van een schokkende ontmoeting. Haar vriendin Shemekka overweegt haar lichaam te veranderen om meer te kunnen verdienen.

3. 3. #LBD (LITTLE BLACK DRESS)

23 november 2017 (30 minuten)

Na een tegenslag probeert Nola haar kracht en zelfvertrouwen weer terug te krijgen met hulp van een zwart jurkje. Maar het effect is niet waarop ze had gehoopt.

4. 4. #LuvIzLuv (SEXUALITY IS FLUID)

23 november 2017 (30 minuten)

Nola is helemaal klaar met de giftige energie om haar heen en zet wat mannen uit haar leven. Dat betekent nog niet dat haar liefdevolle bed leeg is.

5. 5. #4MyNegusAndMyBishes (ALL WORDS MATTER)

23 november 2017 (30 minuten)

Nola staat voor uitdagingen in haar nieuwe baan als lerares. Jamie ontdekt dat zijn zoon een schokkende virale video heeft gemaakt. Shemekka neemt een beslissende stap.

6. 6. #HeGotItAllMixedUp (DYSLEXIA)

23 november 2017 (30 minuten)

Tijdens de voorbereidingen op Nola's tentoonstelling lopen de emoties hoog op. Haar mannen komen erachter dat ze niet zijn uitgenodigd. Shemekka maakt haar dansdebuut.

7. 7. #HowToMakeLoveToANegroWithoutGettingTired

23 november 2017 (30 minuten)

Greer besluit dat het tijd is om de regels te overtreden. Ondertussen is Nola boos over een recensie van een criticus. Jamie komt terecht in een verwarrende spiraal.

8. 8. #LoveDontPayDaRent (IF YOU DON'T KNOW ME BY NOW)

23 november 2017 (30 minuten)

Nola's stemming slaat om van vreugde in paniek als ze door twee onverwachte tegenslagen haar rekeningen niet kan betalen. Jamie vraagt een oude vriend om hulp.

9. 9. #ChangeGonCome (GENTRIFICATION)

23 november 2017 (30 minuten)

Terwijl de spanningen in haar woonwijk oplopen, probeert Nola al haar energie in haar kunst te steken, maar ze staat al snel in het middelpunt van de belangstelling.

10. 10. #NolasChoice (3 DA HARD WAY)

23 november 2017 (30 minuten)

Gênante verrassingen, een opvallend nieuw kunstwerk en de mooie muziek van Prince maken van een feestelijke gelegenheid een onvergetelijke nacht.

Ik weet van gekkigheid niet wat ik over deze show moet zeggen. Wat een ongelooflijk slechte, flauwe, kinderachtige humor. Verhaaltechnisch is het een reeds volledig uitgemolken concept, het acteerwerk is beschamend en de boodschap die de show schijnt te hebben wordt zo krampachtig gebracht dat het totaal niet aankomt. Behoorlijke miskleun dit.