Mijn Series +

The Michael J. Fox Show - Seizoen 1 (2013-2014)

ontwikkeld door Will Gluck en Sam Laybourne
met Michael J. Fox, Betsy Brandt en Wendell Pierce

Nadat de ziekte van Parkinson bij hem is vastgesteld, moest Mike Henry zijn carrière als nieuwslezer bij het New Yorkse WNBC opgeven en zich richten op zijn gezondheid en gezin. Vijf jaar later besluit Mike weer aan het werk te gaan en komt in een strijd terecht tussen zijn werk en gezin. Het blijkt lastiger dan gedacht te zijn om alle facetten van zijn leven op een goede manier met elkaar te combineren.

1. Pilot
  20. Brandon
  21. Dinner
  22. Changes
avatar van Robbie.T.
Slechte sitcom die zeer ongemakkelijk was om naar te kijken. In Amerika werden er slechts 16 afleveringen uitgezonden voordat de show snel van de buis werd gehaald. De laatste zes afleveringen werden opgepikt in Australië.

ZAP!
Waarom ongemakkelijk? Ik heb er ook wel wat van gezien, maar zo slecht vond ik het niet - al zijn de herinneringen aan de wazige kant.

avatar van renzoroy
Idd, Lache serie. Ondanks zijn parkinson, blijft Michael J Fox een goede acteur en juist dat die zo'n serie maakt als deze vond ik eigenlijk wel heel stoer van hem. De serie werd juist heel positief ontvangen door de meeste critici, maar inderdaad zijn er maar 15 eps uitgezonden, behalve in Australië, daar is wel heel het seizoen uitgezonden (maart 2014) Gelukkig heb ik wel heel het seizoen hier, dus

avatar van Robbie.T.
Ongemakkelijk omdat de grappen zo banaal en slecht geschreven waren..... de Parkinson van Fox werd alsmaar zichtbaarder en in deze show speelt hij iemand met Parkinson: nou, tel maar uit welke 'hilarische' grappen en situaties je dan kan creëren in een sitcom.. cringe... Verder was er gewoon geen magie tussen castmembers en Fox die duidelijk niet lekker in zijn vel zat. Alles bij elkaar maakte het geheel best wel een beetje treurig. Niet voor niets dat de serie ver voor zijn einde uit de lucht gehaald werd.

ZAP!
'k Zou 't nog wel es weer willen proberen, kan zo maar zijn dat ik je dan helemaal gelijk geef.