Mijn Series +

Wallander - Seizoen 4 (2016)

Verenigd Koninkrijk / Zweden / Verenigde Staten / Duitsland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Kenneth Branagh, Rebecca Eaton en Anni Faurbye Fernandez
met Kenneth Branagh, Sarah Smart en Richard McCabe

Centraal staat de existentialistische Kurt Wallander, een Zweedse politie-inspecteur die werkt in de stad Ystad. Hier werkt hij samen met zijn team om samen een schokkend golf moorden te onderzoeken. Persoonlijk maakt hij veel mee; zo leeft hij gescheiden van zijn vrouw en heeft hij een moeilijke verhouding met zijn dochter Linda en zijn vader Povel, die in een afgelegen huis woont met zijn nieuwe vriendin Gertrude.

1. The White Lioness
  2. A Lesson in Love
  3. The Troubled Man
avatar van nlkink
De serie met het laatste geschreven Wallander boek. Daarvoor nam men het met de volgorde van de afleveringen niet zo nauw.