Mijn Series +

The Blue Planet (2001)

Alternatieve titels: The Blue Planet: A Natural History of the Oceans | The Blue Planet: Seas of Life

Verenigd Koninkrijk
Documentaire
Miniserie, 432 minuten

ontwikkeld door Alastair Fothergill
met de stemmen van David Attenborough en Pierce Brosnan

David Attenborough vertelt over de diepgaande verkenning van de onderzeewereld, van het bekende naar het onbekende, alle geheimen van de zee worden onthuld. We volgen het grootste dier op aarde, zakken naar de dieptes van de oceaan, zien de voedselketen in actie en ontdekken de bizarre eetgewoonten van dolfijnen. Daarnaast stelt Attenborough de vraag: weet jij waar de vis uit de vishandel vandaan komt en heb je enig idee dat dit in sommige gevallen bedreigde diersoorten zijn?

1. Ocean World
  2. The Deep
  3. Open Ocean
  4. Frozen Seas
  5. Seasonal Seas
  6. Coral Seas
  7. Tidal Seas
  8. Coasts
  1. Deep Trouble (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.