Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 240 minuten

ontwikkeld door George Faber en Charles Pattinson
met Genevieve Barr, Dervla Kirwan en Hugh Bonneville

De achttienjarige Amelia is op tweejarige leeftijd doof geworden. Een aantal maanden geleden heeft ze een implantaat gekregen wat een grote impact op haar leven heeft. Ze moet er erg aan wennen dat ze geluid en spraak kan waarnemen en raakt er depressief en gefrustreerd door. Haar ouders willen dat ze op zoek gaat naar een zelfstandig leven. Om los te komen van haar overbezorgde ouders gaat ze bij haar tante Maggie en oom Jim, die rechercheur is, logeren. Op een avond is ze getuige van de moord op een jonge vrouw. Dit blijkt een collega van haar oom te zijn. Haar oom wordt als rechercheur op deze zaak gezet en weet niet dat zijn nichtje de dader heeft gezien.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.