Mijn Series +

Better Things - Seizoen 2 (2017)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Louis C.K. en Pamela Adlon
met Pamela Adlon, Celia Imrie en Mikey Madison

De gescheiden actrice Sam Fox probeert haar drie dochters in haar eentje goed op te voeden. Ondertussen heeft ze te maken met de druk van het werken in Hollywood en de problemen van een alleenstaande ouder.

1. September
  10. Graduation
avatar van renzoroy
Verlengd voor een 3e seizoen

avatar van daan258
Precies dezelfde gedachten wat ik ook over het eerste seizoen had.

daan258 schreef:
Redelijk, en daar is eigenlijk alles ook mee gezegd.

Erg slecht was de serie niet want ik heb toch elke episode prima kunnen kijken zonder te vervelen.
Ik denk wat het probleem is dat vele misschien een serie verwachten met behoorlijk wat comedy en grappige momenten erin. ( had ik zelf ook in het begin ) Dat is het zeker niet. Het is echt een kijk in het leven van de alleenstaande moeder Sam, een actrice die druk met haar werk is en ondertussen ook nog haar gezin moet onderhouden.
Het is dat de serie om Comedy Central werd uitgezonden anders had ik het denk niet zelf opgezet.

Geen voldoende maar slecht is het ook niet.

Ook voor dit seizoen een kleine 2,5*
Snap eerlijk gezegd net dat de serie om IMDB een 7,6 krijgt.

avatar van 3 2 1 cut
daan258 schreef:
Snap eerlijk gezegd net dat de serie om IMDB een 7,6 krijgt.

Smaken verschillen ?