Mijn Series +

Better Things - Seizoen 4 (2020)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Louis C.K. en Pamela Adlon
met Pamela Adlon, Hannah Alligood en Mikey Madison

De gescheiden actrice Sam Fox probeert haar drie dochters in haar eentje goed op te voeden. Ondertussen heeft ze te maken met de druk van het werken in Hollywood en de problemen van een alleenstaande ouder.

1. Steady Rain
  7. High Man. Bye Man.
  8. Father's Dat
  9. Batceañera
  10. Listen to the Roosters

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.