Mijn Series +

De Kotmadam - Seizoen 1 (1991-1992)

Belgiƫ

ontwikkeld door Frans Ceusters
met Katrien Devos, Mark Verstraete en Odilon Mortier

De serie speelt zich af in de studentenstad Leuven, waar Jeanne een snoepwinkel uitbaat: Het Snoephuisje. Het winkeltje grenst aan haar huis, waarin ze een vijftal studentenkamers ter beschikking stelt. Jeanne is getrouwd met Jef Liefooghe. Hij werkt op de plantsoendienst van de stad, maar is niet echt handig en zeker geen harde werker. Voor huiselijke klusjes doen Jeanne en Jef vaak beroep op huisvriend Odilon, een goedgelovige cipier die in de gevangenis Leuven Centraal werkt. De studenten die een kamer huren bij 'kotmadam' Jeanne hebben heel diverse karakters en achtergronden, van echte studiefreaks tot luie fuifbeesten.

1. De Verhuring: Deel 1
  11. De Dijle
  12. Arm Schaap
  13. Friet
  14. Levertraan

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.