• 8.985.832 stemmen

Show titel: Back

Ontwikkeld door: Simon Blackwell

Met: David Mitchell, Robert Webb en Louise Brealey

Datum van release: woensdag 6 september 2017

Eerst uitgezonden op: Channel 4 (Verenigd Koninkrijk)

Plot Back

De vervreemde stiefbroers Stephen en Andrew komen opnieuw met elkaar in aanraking wanneer hun vader, Laurie Nicholls, sterft. Laurie heeft altijd een pub gerund en zowel Stephen als Andrew zijn van plan de pub over te nemen. De strijd om het familiebedrijf barst los terwijl ze ook nog eens met al hun familieproblemen moeten zien om te gaan.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

6 september 2017 (24 minuten)

Wanneer Laurie Nicholls, een lokale legende, overlijdt besluit zijn zoon Stephen om zijn kans te grijpen om de familie pub te runnen. Hij heeft al ambitieuze plannen maar zijn stiefbroer Andrew komt plotseling opdagen tijdens de begrafenis en maakt het ingewikkeld.

13 september 2017 (24 minuten)

De strijd tussen de broertjes wordt steeds erger wanneer Alison, de ex van Stephen en tevens de advocaat van de familie, het testament van Laurie bekend maakt. De pub kampt met schulden en Ellen besluit zich bij de kerk te voegen.

20 september 2017 (24 minuten)

Andrew schakelt de hulp van Cass in om de boel wat aantrekkelijker te maken door fris, jong en nieuw publiek aan te trekken. Stephen vertrouwt het niet wanneer de extreem positieve reviews op TripAdvisor binnenstromen.

27 september 2017 (24 minuten)

De stiefbroertjes bezoeken de leveranciers van de pub en vertellen iedereen dat Laurie gestorven is. Andrew probeert Stephen over Alison heen te komen. Geoff is nu even de baas over de pub.

4 oktober 2017 (24 minuten)

Andrew koopt de aandelen van Cass in de pub zodat hij deze kan renoveren na een brand. Stephen gaat met Maureen de hond wandelen maar deze weet te ontsnappen en wordt ontvoerd. Er wordt nu losgeld geëist voor de hond.

11 oktober 2017 (24 minuten)

Andrew heeft een enorm succes van de John Barleycorn gemaakt. Hij heeft de pub van een nieuw uiterlijk voorzien en een Franse chef ingehuurd. Laurie is binnenkort jarig en Stephen moet een speech schrijven. Al snel blijkt er meer te spelen in het leven van de stiefbroers.

Zodra ik de namen Mitchell en Webb samen zie staan is mijn interesse gewekt. Hier heb ik wel zin in!