Mijn Series +

NCIS - Seizoen 1 (2003-2004)

Alternatieve titels: NCIS: Naval Criminal Investigative Service | Navy NCIS

Misdaad / Actie

ontwikkeld door Donald P. Bellisario en Don McGill
met Mark Harmon, Michael Weatherly en Sasha Alexander

NCIS gaat over een groep speciale agenten in dienst van NCIS (Naval Criminal Investigative Service) hun doel is onderzoek te doen naar alle misdaden die gelinkt zijn aan de marine. Dit kan lopen van moord op een marinier tot spionage op militair domein, van drugs dealen tot verkrachting. Ze doen het op hun eigen onorthodoxe manier, maar krijgen dit toch gedaan.

1. Yankee White
  21. Split Decision
  22. A Weak Link
  23. Reveille
avatar van arevee
Hier hetzelfde idee als ik bij criminal minds had, soms zijn er echt wel is topmomenten maar in zijn geheel, herhalend, zwak geacteerd (zelfs door Gibbs imo), wat zij plots die nergens naartoe gaan (wat is dat gezever met Gibbs zijn vrouwen altijd bv), weinig goeds over te melden en toch blijf ik kijken .

avatar van Scarafax
Begon stroef vond ik... werd daarna steeds beter. Toen Shiva weg ging werd het minder... toen DiNozzo weg ging was het afgelopen voor me... Gibbs en Abby zijn top maar niet genoeg om het te dragen.