Mijn Series +

Girlboss - Seizoen 1 (2017)

ontwikkeld door Kay Cannon
met Britt Robertson, Alphonso McAuley en Ellie Reed

Sophia, een anarchistisch buitenbeentje, ontdekt een passie voor vintage mode en wordt al snel een onwaarschijnlijke businessvrouw. Door het verkopen van kleding via eBay ontdekt Sophia een gat in de markt. Terwijl haar business groeit, moet ze zien te wennen aan haar nieuwe leven als eigen baas. Sophia weigert echter om volwassen te worden. Haar nieuwe kledinglabel is al snel miljoenen dollars waard. De serie Girlboss is gebaseerd op het leven van businessvrouw Sophia Amoruso.

1. Sophia
  11. Garbage Person
  12. I Come Crashing
  13. The Launch
Joeri_000
Ik ben over het algemeen niet zo van de komedieseries maar ik vond het concept van deze serie wel interessant.

De eerste afleveringen zijn leuk en geven een leuke introductie. Britt Robertson zet een goed karakter/personage neer. Groot pluspunt.

Daarna begon het al snel wat saaier en minder interessant te worden. Dit concept had beter in een film verwerkt kunnen worden vind ik.

Luchtig en leuk voor tussendoor maar ook niet meer dan dat.

Vind het ook een aangename serie om te zien, zeker omdat een aflevering niet meer dan 25 minuten duurt. Het visuele concept staat me aan, waar ik wat meer problemen mee heb is het hoofdpersonage, Sophia, die ik eigenlijk niet zo sympatiek vind.