Mijn Series +

De Ridder - Seizoen 4 (2016)

Belgiƫ
Misdaad

ontwikkeld door Rik D'Hiet
met Clara Cleymans, Dahlia Pessemiers-Benamar en Michaël Pas

In de serie draait het om Helena De Ridder. Zij is advocate, maar gooit het roer om en wordt openbaar aanklager. De procureur maakt zich daar zorgen over. Geeft ze haar goedbetaalde baan daadwerkelijk op om de maatschappij te dienen, zoals ze zelf beweert, of is ze eigenlijk bezig met een persoonlijke kruistocht? De serie speelt zich af op de rechtbank van Gent. Elke aflevering behandelt een nieuw dossier vanaf de aanklacht, via de behandeling door de rechtbank tot de uitspraak, gezien vanuit het oogpunt van het Openbaar Ministerie.

1. Zondag 22u37
  6. Donderdag 21u42
  7. Vrijdag 19u26
  8. Zaterdag 09u11
avatar van DjFrankie
Dat was het dan. Met plezier een maand gekeken. Jammer was toch wel plezant deze serie.