Mijn Series +

Entourage - Seizoen 2 (2005)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Doug Ellin
met Kevin Connolly, Adrian Grenier en Jerry Ferrara

Als je beste vriend een rijzende ster in Hollywood is, moet je wel lid worden van zijn entourage. Maak kennis met Eric, Turtle en Johnny Drama. Niets is deze drie kerels uit Queens te dol om hun vriend, filmster Vincent Chase, te helpen. Zij loodsen hem langs de ongerijmdheden en valkuilen van het moderne Hollywood, waar seks, feestjes en superagenten de boventoon voeren!

1. The Boys Are Back in Town
  12. Good Morning, Saigon
  13. Exodus
  14. The Abyss
avatar van Donkerwoud
Nog beter dan het eerste seizoen. De karakters worden net iets beter uitgewerkt, verhaallijnen zijn nog diepgaander (ondanks de korte duur van de afleveringen) en de party's zijn weer iets uitbundiger. Vooral het aspect dat Ari en E. nu op gelijke hoogte staan maakt de serie onweerstaanbaar grappig. Om nog maar te zwijgen over het hele Aquaman-debacle. Het blijft HBO-light, maar desondanks toch zeer smakelijke televisie!

avatar van AOVV
Bijzonder leuk seizoen van Entourage, met vooral weer een erg grappige Johnny Drama. Zijn obsessie met kuiten!

4 sterren