Mijn Series +

Entourage - Seizoen 1 (2004)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Doug Ellin
met Kevin Connolly, Adrian Grenier en Jerry Ferrara

Als je beste vriend een rijzende ster in Hollywood is, moet je wel lid worden van zijn entourage. Maak kennis met Eric, Turtle en Johnny Drama. Niets is deze drie kerels uit Queens te dol om hun vriend, filmster Vincent Chase, te helpen. Zij loodsen hem langs de ongerijmdheden en valkuilen van het moderne Hollywood, waar seks, feestjes en superagenten de boventoon voeren!

1. Entourage
  6. Busey and the Beach
  7. The Scene
  8. New York
avatar van brawljeff
Dit is echt de ultieme wegkijkserie. Heb volgens mij alles in anderhalve maand (tijdens treinreizen voornamelijk) gezien en denk dat ik dat binnenkort weer eens ga doen. Jammer dat van dit seizoen de eerste 2 afleveringen nog niet heel geweldig zijn. Ari en Drama zijn wat mij betreft twee vand e leukste personages in series.

avatar van Donkerwoud
HBO-light. De episodes zijn als een bite size versie van de ''grote'' HBO-titels als Six Feet Under en The Sopranos. Het is leuk, snel en grappig, en het heeft natuurlijk net dat tikkeltje meer diepgang dan de meeste series op televisie. Goed te pruimen dus!

avatar van AOVV
Leuke reeks inderdaad. Een jaar of acht geleden al eens alle seizoen gezien, en dat ga ik nu gewoon opnieuw doen. Vooral de eerste seizoenen waren in mijn herinnering behoorlijk goed.

Ster van de show is, wat mij betreft, overigens Johnny Drama.

3,5 sterren