Mijn Series +

Agents of S.H.I.E.L.D. - Seizoen 1 (2013-2014)

Alternatieve titel: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Joss Whedon, Jed Whedon en Maurissa Tancharoen
met Clark Gregg, Ming-Na Wen en Chloe Bennet

Agent Phil Coulson keert terug naar de wereldwijde rechtshandhavingsorganisatie S.H.I.E.L.D. Hij zet een klein, zeer goed opgeleid team van agenten in voor zaken die nog niet geclassificeerd zijn: het nieuwe, het vreemde en het onbekende. Dat team bestaat uit Grant Ward, een expert in het gevecht en spionage, piloot en martial artist Melinda May, en de geweldige, maar ook sociaal onhandige wetenschappers Leo Fitz en Jemma Simmons. Ze zullen worden vergezeld door de nieuwe rekruut en computerhacker Skye.

1. Pilot
  19. The Only Light in the Darkness
  20. Nothing Personal
  21. Ragtag
  22. Beginning of the End

Leuke show in het marvel universum. Kijkt heel vlot weg en heb me geen moment verveeld.

avatar van Ataloona
Vond dit heel erg slecht beginnen, maar gelukkig wel tot ep 16 doorgekeken. Toen begon het geheel toch wel heel spectaculair te worden, met hele aardige twists