Mijn Series +

Gimme Gimme Gimme - Seizoen 3 (2001)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Jonathan Harvey
met Kathy Burke, James Dreyfus en Beth Goddard

De serie vertelt het verhaal van Linda La Hughes (Kathy Burke) en Tom Farrell (James Dreyfus) die samen een appartement delen. Linda is een lelijke, dikke, roodharige, saaie vrouw die zichzelf ontzettend knap vindt en Tom is een homoseksuele, melodramatische, slechte acteur die zichzelf ook de beste acteur van het land vindt. Ze leerden elkaar kennen in een discotheek, waar ze onder de invloed van XTC besloten om samen te gaan wonen. Dit loopt niet altijd van een leien dakje, want eigenlijk kunnen ze elkaar niet uitstaan.

1. Down and Out
  2. Lollipop Man
  3. Secrets and Flies
  4. Trauma
  5. Singing in the Drain
  6. Decoy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.