• 8.985.316 stemmen

You're the Worst - Seizoen 3 (2016)

Show titel: You're the Worst

Ontwikkeld door: Stephen Falk

Met: Chris Geere, Aya Cash, Kether Donohue, Chris Geere, Aya Cash en Kether Donohue

Datum van release: woensdag 31 augustus 2016

Eerst uitgezonden op: FXX (Verenigde Staten)

Plot You're the Worst

You're the Worst is een komisch liefdesverhaal over wat er gebeurt als twee giftige, zelfdestructieve mensen verliefd worden, ondanks zichzelf, en proberen het onmogelijke; een relatie.

Afleveringen Seizoen 3 (2016)

1. 1. Try Real Hard

31 augustus 2016 (23 minuten)

Jimmy en Gretchen passen hun leven aan nadat zij tegen elkaar ''ik hou van jou'' hebben gezegd. Edgar en Dorothy ondervinden een aantal problemen op seksueel gebied. Lindsay en Paul beginnen aan hun nieuwe hobby.

2. 2. Fix Me, Dummy

8 september 2016 (23 minuten)

Gretchen start met haar therapie. Lindsay verwaarloost de bedlegerige Paul. Jimmy zijn zelfvertrouwen op het werk begint te wankelen.

3. 3. Bad News: Dude's Dead

15 september 2016 (23 minuten)

Iedereen komt samen om Jimmy het grote nieuws te vertellen.

4. 4. Men Get Strong

22 september 2016 (23 minuten)

Gretchen helpt Jimmy met een verwerkingsproces. Lindsay besluit dat ze een goede moeder wil zijn.

5. 5. Twenty-Two

28 september 2016 (23 minuten)

Edgar probeert hulp voor zijn PTSD te krijgen.

6. 6. The Last Sunday Funday

5 oktober 2016 (23 minuten)

De groep is weer samen voor een Sunday Funday.

7. 7. The Only Thing That Helps

12 oktober 2016 (23 minuten)

Gretchen en Jimmy wonen een onconventionele begrafenis bij.

8. 8. Genetically Inferior Beta Males

19 oktober 2016 (23 minuten)

Gretchen probeert haar vrienden iets bij te leren, maar met een wisselend resultaat, Jimmy doet Vernons podcast. Edgar gaat op zoek naar een alternatieve therapie en Lindsay gaat te ver bij Paul.

9. 9. The Seventh Layer

26 oktober 2016 (23 minuten)

Vernon en Paul maken een roadtrip.

10. 10. Talking to Me, Talking to Me

2 november 2016 (23 minuten)

Jimmy maakt een boomhut en Gretchen vergezeld Linsay tijdens een potentieel emotioneel moment.

11. 11. The Inherent, Unsullied Qualitative Value of Anything

2 november 2016 (23 minuten)

Het is de eerste bruiloft sinds ze elkaar ontmoet hebben, en de spanning is groot bij Jimmy en Gretchen. Edgar zijn relatie komt in gevaar door zijn nieuwe succes. Lindsay moet de waarheid opbiechten bij Paul.

12. 12. You Knew It Was a Snake

9 november 2016 (23 minuten)

De drie koppels melden zich aan voor een gevecht dat de hele dag zal duren.

13. 13. No Longer Just Us

20 november 2016 (23 minuten)

Jimmy en Gretchen doen onderzoek op een plek waar een moord is begaan. Lindsay ziet een nieuwe kant van Paul die zij nog nooit eerder heeft gezien. Edgar maakt een offer met onvoorziene gevolgen.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.