ad
  • 8.077.429 stemmen

The IT Crowd - Seizoen 3 (2008)

Show titel: The IT Crowd

Seizoenen: 5 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: vrijdag 21 november 2008

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The IT Crowd

Afleveringen Seizoen 3 (2008)

1. 1. From Hell

Roy verdenkt Jens klusjesman Gary ervan een "aannemer uit de hel" te zijn, die erom bekend staat bij mensen in wastafels te urineren.

2. 2. Are We Not Men?

Moss en Roy leren via een website voetbaltermen, met als doel over te komen als voetbalfans. Op deze manier hopen zij nieuwe vrienden te maken en gratis drankjes te ontvangen.

3. 3. Tramps Like Us

Moss botst tegen een deur op en loopt een hersenschudding op, hierdoor raakt hij al zijn kennis over computers kwijt. Jen streeft naar een nieuwe baan.

4. 4. Speech

Jen denkt dat ze werknemer van de maand wordt en laat Roy en Moss haar dankwoord schrijven.

5. 5. Friendface

Jen haalt Roy en Moss over zich aan te melden voor de website Friendface. Jen gaat naar een schoolreünie en vraagt eerst Roy en daarna Moss zich voor te doen als haar echtgenoot.

6. 6. Calendar Geeks

Roy is in de wolken wanneer de meiden van de zevende verdieping een naaktkalender willen maken voor het goede doel.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Niet elke aflevering is briljant, maar Speech en Friendface zijn wel echt briljant. Die eerste is waar Jen medewerker van de maand is geworden en ze wat naast haar schoenen is gaan lopen, waarbij ze ook nog eens mag speechen. Roy en Moss doen net of het internet in een doosje past. En Friendface, waar Moss een date wil lozen en Jen beter over wil komen bij oude studievrienden dan ze is. Erg gelachen, zeker met dat slot in de kroeg. Overigens was Are we not men? ook best leuk, als de mannen doen of ze wat van voetbal weten om populairder te worden. Het blijft wel echt een serie met goed geschreven verhaallijnen en met een heerlijke chemie tussen de drie hoofdrolspelers. Moss is het leukst met zijn opmerkingen en Roy met zijn mimiek. Zijn verontwaardigde toon als hij merkt dat niemand hem heeft gemist na een week afwezigheid, haha.