Mijn Series +

The Last Ship - Seizoen 1 (2014)

Actie / Drama

ontwikkeld door Steven Kane en Hank Steinberg
met Eric Dane, Rhona Mitra en Adam Baldwin

Wanneer een wereldwijde pandemie 80 % van de aardse bevolking uitroeit, moet een eenzaam marinevaartuig een manier vinden om de mensheid van uitsterven te behoeden.

1. Phase Six
  2. Welcome to Gitmo
  3. Dead Reckoning
  4. We'll Get There
  5. El Toro
  6. Lockdown
  7. SOS
  8. Two Sailors Walk Into a Bar...
  9. Trials
  10. No Place Like Home
avatar van Kondoro
Nu maar wachten totdat Netflix deze toevoegt!

avatar van james_cameron
Komt wat stroef op gang, na een vlotte en spectaculaire pilot-aflevering, maar op gegeven moment beginnen de gebeurtenissen en de personages wel enigszins te boeien. Het wordt dan zowaar ook nog best spannend. Iets meer diepgang had geen kwaad gekund en qua aktie en gruwelijkheden is de serie aan de tamme kant. Er valt dus nog wel één en ander te verbeteren in het tweede seizoen.