Mijn Series +

The Last Ship - Seizoen 3 (2016)

Actie / Drama

ontwikkeld door Steven Kane en Hank Steinberg
met Eric Dane, Adam Baldwin en Charles Parnell

Wanneer een wereldwijde pandemie 80 % van de aardse bevolking uitroeit, moet een eenzaam marinevaartuig een manier vinden om de mensheid van uitsterven te behoeden.

1. The Scott Effect
  10. Scuttle
  11. Legacy
  12. Resistance
  13. Don't Look Back
  • volgende aflevering: vandaag om 00:05 uur (aflevering 7, Veronica)
avatar van quikfit
De 1e twee seizoenen waren origineel,het 3e is te veel van het Amerikaanse patriotisme.
Serie is ''doodgebloed''

avatar van 606
niet mee eens quikfit vond deze beter dan seizoen 2. Dit seizoen was stukken spannender.

avatar van jordandejong
Vreemd, seizoen 2 is in mijn ogen nog steeds het best. Dit derde seizoen mist gewoon een hele boel dingen. Het verhaal is oninteressant, cast en characters zijn minder leuk, en het beschikbare budget leek wel gehalveerd tegenover het vorige seizoen. Explosies en dergelijken zagen er echt niet uit. Mag hopen dat het vierde seizoen er weer een beetje bovenop komt.

avatar van quikfit
606 schreef:

Gelukkig is het niet verplicht om het met elkaar eens te zijn,anders zou een site als deze geen zin hebben.