ad
  • 8.076.839 stemmen

Umbre - Seizoen 1 (2014-2015)

Show titel: Umbre

Seizoenen: 2 seizoenen

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Umbre

Afleveringen Seizoen 1 (2014-2015)

1. Aflevering 1

Een zomerdag in Boekarest. Taxichauffeur Relu gaat op pad om in opdracht van gangsterbaas Capitanu schulden te innen en dat gebeurt niet altijd vreedzaam.

2. Aflevering 2

Relu moet enkele hoertjes terugvinden die werken onder Capitanu's bescherming. Teddy, de zoon van de gangsterbaas, ontdekt Relu's dubbelleven.

3. Aflevering 3

Gangsterbaas Capitanu plant een grote actie. Relu moet geld gaan ophalen bij een dokter. Zijn vrouw Gina begint te vermoeden dat er iets niet pluis is.

4. Aflevering 4

Gina ontdekt wat haar echtgenoot Relu in werkelijkheid zoal uitspookt. Ze achtervolgt hem en merkt dat hij een onbekende vrouw ontmoet.

5. Aflevering 5

De dokter brengt een onverwacht bezoek aan Relu's huis en ontdekt dat hij een gezin heeft. Capitanu is niet langer tevreden over de diensten van Relu.

6. Aflevering 6

Zoon Chuckie raakt slaags met een klasgenoot. Relu en Gina worden op school ontboden. Capitanu is boos op Relu en meneer Puiu raakt in de problemen.

7. Aflevering 7

Meneer Puiu staat nu op de zwarte lijst van de maffia. Relu wil kappen met zijn gangsterleven en gaat Capitanu opzoeken. Relu moet Puiu zien te vinden.

8. Aflevering 8

Teddy komt Magda, de dochter van Relu en Gina, waarschuwen dat ze in gevaar zijn. Relu wil Capitanu uitschakelen. Teddy en Magda hebben verrassend nieuws.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2027 stemmen

Drama/misdaad. Ik vind dit een uitstekende misdaad serie. De Roemeense sfeer en dergelijke is ook echt anders, als dat je gewend bent. Ik heb hem gekeken bij HBO, volgens mij is hij daar niet meer te kijken jammer genoeg, had wel zin in een tweede seizoen. 4.0

• 20879 berichten

Geweldige serie zeer hard en rauw echt een aanrader.

avatar van Atheistus

Atheistus

Geniaal als je een beetje van absurde humor houdt.