Mijn Series +

Body of Proof - Seizoen 1 (2011)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Christopher Murphey
met Dana Delany, Jeri Ryan en Geoffrey Arend

Dokter Megan Hunt was in een eerder leven een gerespecteerd neurochirurg. Mede door haar drukke professionele activiteiten eindigde haar huwelijk in een scheiding en verloor ze de voogdij over haar dochter aan haar ex-man. Na haar echtscheiding had ze een auto-ongeluk met als gevolg dat ze een verminderd gevoel in haar handen kreeg. Toen een van haar patiënten op de operatietafel stierf stopte ze met de chirurgie. Ze wordt schouwarts bij de politie van Philadelphia en met haar gedrevenheid lost ze moordzaken op, maar diezelfde gedrevenheid wekt ook irritaties op bij haar collega's. Haar kennis en kunde als chirurg komt vaak goed van pas bij het oplossen van de verschillende moorden.

1. Pilot
  7. All in the Family
  8. Buried Secrets
  9. Broken Home
avatar van joolstein
Het enige positieve wat ik over deze serie kan zeggen is dat Jeri Ryan (Seven of Nine uit Star Trek) erin meespeelt. Verder is het vooral standaard. Vermoedelijk hoor ik ook niet in de doelgroep! Ik denk namelijk dat deze politie-serie meer op vrouwen gericht is.

Alle seizoenen gezien. Aardige serie.Heb mij er wel mee vermaakt.

avatar van theo79
Vrij leuk eerste seizoen. Alle afleveringen kijken prima weg. Het acteerwerk is voldoende tot goed.