Mijn Series +

Van God Los - Seizoen 2 (2012)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Pieter Kuijpers
met Teun Kuilboer, Johnny de Mol en Yolanthe Sneijder-Cabau

Heftige misdaad, criminaliteit en moord. Van God los is gruwelijk! Wat zegt een krantenberichtje nou uiteindelijk écht over een moord? Misschien vertelt het je dat er een mes of een pistool is gebruikt, of wat de gevangenisstraf is. Het blijft op veilige afstand, we gruwelen er even over en gaan weer verder. Maar is het wel zo ver weg? Wat gebeurt er nou met iemand die zó ver gaat dat hij doordraait? Hoe komt iemand tot zo'n brute beestachtige daad? In Van God Los komt het schrikbarend dichtbij en is de scheidslijn tussen dader en slachtoffer flinterdun. Gaan we dan snappen hoe je zo ver door kan draaien dat je een moord pleegt?

1. Seks Tapes
  8. D.I.S.C.O.
  9. Klem
  10. Weekendverlof
avatar van ZAP!
Kijk net wat stukjes van afl.8, geregisseerd door ene Daan Schuurmans.
Kan er niet veel van zeggen, maar ziet er niet onaardig uit.