• 8.227.776 stemmen

Van God Los - Seizoen 3 (2013)

Show titel: Van God Los

IMDb beoordeling: 7,7 (450)

Seizoenen: 4 seizoenen

Afleveringen: 6

Ontwikkeld door: Pieter Kuijpers

Met: Tim Haars, Cees Geel en Pierre Bokma

Datum van release: zondag 24 november 2013

Eerst uitgezonden op: Nederland 3 (Nederland)

• Ziggo Bekijk seizoen 3 via Ziggo

Over Van God Los

Heftige misdaad, criminaliteit en moord. Van God Los is gruwelijk! Wat zegt een krantenberichtje nou uiteindelijk écht over een moord? Misschien vertelt het je dat er een mes of een pistool is gebruikt, of wat de gevangenisstraf is. Het blijft op veilige afstand, we gruwelen er even over en gaan weer verder. Maar is het wel zo ver weg? Wat gebeurt er nou met iemand die zó ver gaat dat hij doordraait? Hoe komt iemand tot zo'n brute beestachtige daad? In Van God Los komt het schrikbarend dichtbij en is de scheidslijn tussen dader en slachtoffer flinterdun. Gaan we dan snappen hoe je zo ver door kan draaien dat je een moord pleegt?

Afleveringen Seizoen 3 (2013)

1. 1. Dead Man's Hand

Frenk pleegt een succesvolle overval, maar in plaats van zich gedeisd te houden laat Frenk het breed hangen. Als pokermaat Jeffrey erachter komt hoe Frenk aan zijn geld is gekomen denkt hij een mooi chantagemiddel in handen te hebben. Totdat Jeffrey zelf bedreigd wordt.

2. 2. Loverboys

Kevin en Simon delen dezelfde passie, graffiti. Hun relatie wordt complexer en grimmiger wanneer Simon meer wil dan vriendschap. Kevin probeert afstand te scheppen, maar dat heeft een averechtse uitwerking.

3. 3. Para

Gio kan zijn geluk niet op als blijkt dat zijn vriendin Adinda zwanger is. Zij wil het voorlopig nog geheim houden voor hun huisgenoten, want voor haar is het allesbehalve een blijde verwachting. Adinda heeft grote twijfels. Met een eenzijdige en ingrijpende beslissing komt hun relatie onder grote druk te staan.

4. 4. Fortunate Son

Het sprookjeshuwelijk is nog geen jaar oud, maar al zo verzuurd dat zakenman Dennis wil scheiden van zijn tweede vrouw Chantal. Achter haar rug om gaat de notaris vast aan de slag. Wanneer zij er achterkomt dat de huwelijkse voorwaarden niet in haar voordeel zal uitpakken, schakelt ze de hulp in van haar oude vriend Gerrie, die krap bij kas zit.

5. 5. Gran Canaria

De reclasseringsambtenaar raadt gezinstherapie aan: De net uit jeugddetentie ontslagen Jeroen is namelijk gebaat bij een rustig thuisfront. Dat zit er niet in, want vader Freek en moeder Angela hebben na het feestelijk stukje taart een mededeling: Ze gaan scheiden. Jeroen weigert dat te accepteren. Blij is hij dus niet als hij ontdekt dat moeder al een nieuwe vriend heeft.

6. 6. Warriors

Waarom doen wij nooit meer iets leuks samen? De vraag komt te laat, want het huwelijk tussen Jopie en Jade barst dan al bijna uit zijn voegen. Met hun psychologische gesar halen ze bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan. Hij zoekt zijn heil bij zijn maten van de motorclub, zij wil hem voor haar alleen. Haar toenaderingspoging heeft echter een noodlottige afloop.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.