Mijn Series +

Cold Case - Seizoen 2 (2004-2005)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Meredith Stiehm
met Kathryn Morris, John Finn en Jeremy Ratchford

Lilly is een gedreven detective die haar sporen heeft verdiend bij de divisie moordzaken in Philadelphia. De transfer naar 'cold cases' is voor Lilly een keerpunt in haar carrière. Vanaf dan moet ze zich gaan bezighouden met het ondervragen van getuigen uit moordzaken van soms wel vijfentwintig jaar terug. Door middel van oude bewijzen, nieuwe ondervragingen en actuele technologieën graaft Lilly in het verleden. Ze wordt hierin onder meer bijgestaan door haar mentor Lt. Tom Stillman en haar ietwat arrogante collega rechercheur Scott Valens. Ze heeft zichzelf één missie opgelegd; geen enkel slachtoffer mag ooit vergeten worden.

1. The Badlands
  20. Kensington
  21. Creatures of the Night
  22. Best Friends
  23. The Woods

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.