• 8.487.332 stemmen

banner

Conversations with Friends - Seizoen 1 (2022)

Show titel: Conversations with Friends

Afleveringen: 12

Speelduur: 5 uur en 34 minuten

Ontwikkeld door: Ed Guiney, Andrew Lowe, Emma Norton, Sally Rooney, Lenny Abrahamson, Tommy Bulfin en Rose Garnett

Met: Sasha Lane, Joe Alwyn en Jemima Kirke

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten / Ierland

Datum van release: zondag 15 mei 2022

Eerst uitgezonden op: Hulu (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk seizoen 1 via HBO Max
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Conversations with Friends

Frances is een 21-jarige studente. Ze is opmerkzaam, cerebraal en scherp. Haar ex-vriendin, nu beste vriendin, Bobbi, is zelfverzekerd, uitgesproken en meeslepend. Hoewel ze drie jaar geleden uit elkaar gingen, zijn Frances en Bobbi vrijwel onafscheidelijk en voeren ze samen poëzieverhalen op in Dublin. Tijdens een van hun shows ontmoeten ze Melissa, een oudere schrijfster, die gefascineerd is door het stel. Bobbi en Frances beginnen tijd door te brengen met Melissa en haar man, Nick, een knappe maar gereserveerde acteur. Terwijl Melissa en Bobbi openlijk met elkaar flirten, beginnen Nick en Frances aan een intense geheime affaire.

Afleveringen Seizoen 1 (2022)

1. Aflevering 1

15 mei 2022 (29 minuten)

In de zomer voor hun laatste jaar aan de universiteit ontmoeten Frances en haar beste vriendin Bobbi een indrukwekkend stel, Melissa en Nick.

2. Aflevering 2

15 mei 2022 (26 minuten)

Op Melissa’s verjaardagsfeestje is Frances even alleen met Nick. Ze kunnen de wederzijdse aantrekkingskracht niet weerstaan en zoenen.

3. Aflevering 3

12. Aflevering 12

15 mei 2022 (30 minuten)

avatar van depri83

depri83

Net als de vorige verfilming van een boek van Rooney, 'Normal People', is ook 'Conversations with Friends' erg geslaagd. Deze sleepte me echter niet zo mee als zijn voorganger, omdat ik sommige keuzes van Frances wat lastiger te volgen vond. Abrahamson levert weer puik werk af.