Mijn Series +

Star Trek: The Next Generation - Seizoen 6 (1992-1993)

Alternatieve titel: TNG, ST:TNG

Sciencefiction / Drama

ontwikkeld door Gene Roddenberry
met Patrick Stewart, Jonathan Frakes en LeVar Burton

De serie begint in het jaar 2364, ongeveer een eeuw na Star Trek: The Originele serie. Starfleet heeft inmiddels een nieuwe U.S.S. Enterprise gebouwd: de Enterprise-D. Het schip staat onder het commando van de strenge kapitein Jean-Luc Picard. Andere bemanningsleden zijn o.a. de eerste officier William T. Riker, de Klingon Worf, de androïde Data, de blinde Geordi La Forge, de empathische Deanna Troi en de scheepsarts Beverly Crusher. Onderweg beleven ze allerlei avonturen, variërend van ontmoetingen met nieuwe rassen tot de ontdekking van een parallel universum.

1. Time's Arrow, Part II
  23. Rightful Heir
  24. Second Chances
  25. Timescape
  26. Descent

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.