• 8.985.462 stemmen

Ontwikkeld door: Lior Raz, Avi Issacharoff, Lior Raz en Avi Issacharoff

Met: Lior Raz, Doron Ben-David en Itzik Cohen

Oorsprong: Israël

Datum van release: donderdag 14 juli 2022

Eerst uitgezonden op: Yes Oh (Israël)

Plot Fauda

Een gepensioneerde Israëlische top-agent besluit alsnog op zoek te gaan naar de Palestijnse militant die hij dacht gedood te hebben en veroorzaakt een keten van chaos. Het plan loopt al snel helemaal mis. Nu de gepensioneerde agent de smaak van actie geproefd heeft, smeekt hij of hij weer bij het team mag.

Afleveringen Seizoen 4 (2022)

14 juli 2022 (52 minuten)

Een poging tot overval in Jenin brengt Dana op het spoor van een verdachte cel. Gabi vraagt Doron, die nog steeds afgezonderd leeft van zijn team, om mee te gaan naar Brussel.

21 juli 2022 (49 minuten)

In de nasleep van een crisis mobiliseert Eli de eenheid om zich bij Doron in België te voegen. Omars zus Maya en haar man worden geconfronteerd met onverwachte vragen.

28 juli 2022 (47 minuten)

Het team zet vaart achter de zoektocht naar Gabi en voert in een druk flatgebouw een belangrijke operatie uit. Nurit bekent een geheim aan Doron.

4 augustus 2022 (40 minuten)

Als Doron terugkeert, weigert hij het slechte nieuws te geloven. Maya ontvangt mysterieuze berichten. Dana is op jacht naar Adel en zet een nieuwe bron onder druk.

11 augustus 2022 (43 minuten)

In de nasleep van de aanslagen mobiliseert Sjien Beet zich om wraak te nemen en wordt Doron door Raphael op een nieuwe missie gestuurd. Sagi reageert op onverwacht nieuws.

18 augustus 2022 (42 minuten)

Doron en Maya beginnen aan een lange reis. Het gevolg van Sagi's ongeautoriseerde plan om Adel uit zijn schuilplaats te lokken, zaait verdeeldheid en brengt het team in gevaar.

25 augustus 2022 (38 minuten)

Als hun vijanden in Libanon worden gewaarschuwd, moeten Maya en Doron improviseren om hun bestemming te bereiken. Omar komt voor een pijnlijk dilemma te staan.

1 september 2022 (40 minuten)

Dana krijgt een cruciale tip die Eli's team naar een garage in Jenin leidt. Maya bereikt eindelijk Aisha, maar ontdekt dat haar missie nog niet voorbij is.

8 september 2022 (38 minuten)

Een schokkende onthulling verandert de inzet en het plan voor Doron. Ondanks zijn twijfels tekent Eli voor nog één missie. Haj verplaatst een waardevolle troef.

15 september 2022 (38 minuten)

Elke seconde telt als het team, met behulp van Omar's informatie, probeert Haj voor te blijven en Gabi terug te krijgen voordat zijn ontvoerders hem uit Libanon weghalen.

22 september 2022 (39 minuten)

Maya en haar familie rouwen, terwijl Adel plannen maakt om terug te vechten. Gabi worstelt met het verwerken van zijn periode als gijzelaar.

29 september 2022 (38 minuten)

De begrafenis van Omar in Jenin biedt een morbide kans voor Shin Bet als ze Adel achtervolgen, waardoor Doron en zijn teamgenoten opnieuw in gevaar komen.

Lekker man

avatar van bjorn198036

bjorn198036

Verheug me enorm op

avatar van Nielojram

Nielojram

Eerste 6 afleveringen waren weer top, de rest morgen!

avatar van wimaroca_mm

wimaroca_mm

top serie

ben weer benieuwd

avatar van wimaroca_mm

wimaroca_mm

Echt weer een goede serie,maar wat is die Lior Raz toch een top acteur,misschien dat Rico Verhoeven hier eens naar moet kijken

Met dit open einde ,komt er vast wel een 5e seizoen

avatar van movie freak84

movie freak84

Leuke serie met niet al te lang durende afleveringen. Acteerwerk is prima alleen zaten er wel wat foutjes in, en qua tactisch optreden niet heel geweldig. Vooral laatste seizoen had ik toch wel een paar keer zoiets van dit is best nep en onrealistisch. Zal julie de details besparen maar als je hem af hebt gekeken snap je wat ik bedoel. Al met al kijkt de serie lekker weg, ene seizoen net iets beter als de ander en bij sommige duurde het even voor je erin zat. Maar goed leuke serie maar geen topper.

avatar van Kinjano

Kinjano

Seizoen 4 is minder sterk dan de andere seizoenen, maar nog steeds erg sterk. Het verhaal is goed, de actiescenes zijn tof en het acteerwerk is bovengemiddeld. Een groot minpunt vind ik dat Lior Raz, als Doron, een heel vervelend en egocentrisch mannetje begint uit te hangen. Het hele seizoen is hij alleen maar heel boos, gefrustreerd en vooral heel erg met zichzelf bezig. Op zich goed gespeeld, maar dit onderdeel van zijn personage krijgt iets te veel spotlight.

avatar van Toontje G

Toontje G

4 seizoenen en 2 weken elke avond wat afleveringen gekeken. Spannend,. Vooral het laatste seizoen.