• 8.985.204 stemmen

Det Som Göms i Snö - Seizoen 2 (2021)

Alternatieve titel: The Truth Will Out

Ontwikkeld door: Leif G.W. Persson en Leif G.W. Persson

Met: Robert Gustafsson, Ia Langhammer en Louise Peterhoff

Oorsprong: Zweden

Datum van release: zondag 19 september 2021

Eerst uitgezonden op: Viaplay (Zweden)

Plot Det Som Göms i Snö Seizoen 2 (2021)

Een collega van detective Peter Wendel onthult in een dronken bui dat Peters broer Urban is vermoord. Niet lang na deze onthulling wordt de agent dood aangetroffen. Bijzonder veel vragen rijzen: Wat heeft de vermoorde agent achtergehouden? Wie zijn de vijanden in het dossier? Het 'cold case'-team van Peter Wendel begint de zaak te onderzoeken. Niet alleen de ware toedracht van Urbans dood komt aan het licht: ook de politie van Stockholm komt in een slecht daglicht te staan.

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

19 september 2021 (42 minuten)

Een collega en vriend van Peter Wendel is vermoord. In het appartement van de man worden oude onopgeloste moordonderzoeken aangetroffen. Peter en zijn team moeten nu achterhalen waarom hij deze had.

19 september 2021 (42 minuten)

Peter en Barbro volgen Ludvig Larsson en ontdekken iets schokkends. Ondertussen proberen Caijsa en Jorma uit te zoeken waarom Conny de oude moordonderzoeken had.

19 september 2021 (42 minuten)

Ulla en Veronica zetten Barbro onder druk om te vertellen wat het coldcaseteam van plan is. Ondertussen beseffen Peter en het team dat Ludde veel gevaarlijker is dan ze eerst dachten.

19 september 2021 (42 minuten)

De hoorzittingen met de regionale politiechef Ludvig Larsson zijn begonnen. Het coldcaseteam beseft dat de afpersactiviteiten grootschaliger waren dan ze dachten.

19 september 2021 (42 minuten)

Emelie ontsnapt aan de politie wanneer ze het huis van Stella en Ante doorzoeken, waarbij Peter toevallig iets ontdekt. Peter en het team beseffen nu dat ze een belangrijke aanwijzing hebben gemist...

avatar van lang pee

lang pee

Een degelijke waargebeurde Zweedse serie, door sommige de beste Zweedse serie ooit genoemd, dat vind ik wel niet. Ook bepaalde details vond ik niet zo goed, de typische in bijna alle films en series fout waar ik mij in blijf ergeren, duidelijk te zien dat ze drinken uit lege tassen en bekers, de koffie dampt niet, en de lippen blijven kurkdroog, doe daar dan tenminste iets in, in sommige films filmen ze zelfs in een spierwitte lege tas koffie......

avatar van AniSter

AniSter

• 1969 berichten

Van de snelheid moet het tweede seizoen het niet hebben. Het is een voordeel dat het deze keer maar 5 afleveringen zijn, anders was het wel en heel traag gebeuren geweest. Het plot zit goed in elkaar; het slot is best wel goed bedacht, alhoewel de uitwerking hiervan ten opzichte van de rest van dit seizoen iets beter had gekund. Al met al een goede serie/seizoen, maar er zijn veel betere Scandinavische misdaadseries.

avatar van Phantasm

Phantasm

Net zo goed als seizoen 1.