ad
  • 8.080.084 stemmen

Det Som Göms i Snö - Seizoen 1 (2018)

Show titel: Det Som Göms i Snö

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 8

Datum van release: dinsdag 21 augustus 2018

Det Som Göms i Snö

Afleveringen Seizoen 1 (2018)

1. Aflevering 1

Wanneer Peter Wendel in een dringende moordonderzoek wordt gesleurd, moet hij de minst geschikte mensen van het korps inschakelen om zijn nieuwe onderzoeksteam operationeel te krijgen.

2. Aflevering 2

Er ontstaat chaos wanneer het onderzoek gelekt wordt naar de media. Peter verbergt zijn persoonlijke connectie met het moordwapen. Samen met Barbro komt hij even later in aanraking met de moordenaar.

3. Aflevering 3

Wanneer informatie over het moordwapen uitlekt, wordt Peter verdacht gemaakt. Jorma en Caijsa maken een vreselijke ontdekking die grote gevolgen heeft.

4. Aflevering 4

Peter krijgt problemen wanneer hij contact probeert op te nemen met de minister van Justitie. Wanneer een nieuwe getuige plotseling opduikt, neemt het onderzoek een onverwachte wending.

5. Aflevering 5

Peter's minachting voor de minister van Justitie heeft ernstige gevolgen voor het onderzoeksteam. Ondertussen plant hun hoofdverdachte een nieuwe, vreselijke misdaad.

6. Aflevering 6

Peter weigert zijn schorsing te accepteren en blijft zijn verdachte volgen. Ondertussen begint Barbro haar eigen onderzoek naar een mysterieuze verdwijning.

7. Aflevering 7

De verdachte vlucht en neemt een gijzelaar. Het onderzoeksteam racet tegen de klok om het plan van de moordenaar te stoppen, waarbij de minister van Justitie betrokken is.

8. Aflevering 8

De minister van Justitie is ontvoerd en de wereld richt zijn blik op Zweden. Peter Wendel wordt geconfronteerd met harde kritiek omdat hij de moordenaar niet heeft gevat.

avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

Deze serie draait op Canvas op de zaterdag.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ben absoluut niet tevreden met het einde. Verder is dit wel een bing watcher.

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2071 berichten

Ik ben een beetje als Gargamel, ik haat slechte eindes. Bij deze kennelijk en net bij Störst av Allt - Seizoen 1 (2019) las ik het ook al (is het hier ook een happy end?). Zoiets kan me echt weerhouden het te proberen...

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Geen slecht einde maar nu komt er zeker een deel 2 omdat het verhaal niet af is. Ik vind dat een serie wel afgerond moet zijn een bepaald gedeelte na 8 afleveringen

cor1946

Een raar begin, Rommelig, slecht gespeeld.

cor1946

Ik ben nieuwegierig hoe het eindigt maar boeiend is het niet, traag traag en nog eens traag.

cor1946

Het was geen hoogvlieger deze serie maar de laatste paar delen waren wel goed. Het is wachten op seizoen 2.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator)

Ben normaal wel fan van Scandinavische series maar deze viel wat tegen. Einde vond ik ook erg afgeraffeld. Krap aan 3*.

avatar van james_cameron

james_cameron

Deze achtdelige zweedse televisieserie komt wat langzaam op gang, waarbij het tevens even wennen is aan de personages en de toonzetting, maar gaandeweg ontpopt dit zich tot een spannende en bijzonder onderhoudende krimi. De plot steekt geraffineerd in elkaar, de humor is lekker onderkoeld en de kleurrijke personages zijn prettig gestoord. Het bij elkaar geraapte cold case-team dat een moord uit het verleden moet zien op te lossen is één van de meest onwaarschijnlijke groepen mensen die ik ooit bij elkaar heb gezien, maar vreemd genoeg werkt het wel.