Mijn Series +

Det Som Göms i Snö - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: The Truth Will Out

Zweden
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Leif G.W. Persson
met Robert Gustafsson, Maria Sundbom en Johan Ulveson

Na een lang ziekteverlof gaat Peter Wendel weer aan het werk. Hij moet meteen een moord onderzoeken. Dit onderzoek is gestart nadat een onbekende de politie had getipt dat de beruchtste seriemoordenaar van Zweden, die al jaren achter de tralies zit, onschuldig is. Wendel moet in alle haast de minst geschikte mensen van het korps inschakelen om zijn nieuwe cold case team operationeel te krijgen. Maar wanneer Wendel en zijn dochter wel heel dicht bij het onderzoek betrokken raken, wordt de zaak alleen maar complexer …

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

jakkepoes
Deze serie draait op Canvas op de zaterdag.

avatar van DjFrankie
Ben absoluut niet tevreden met het einde. Verder is dit wel een bing watcher.

avatar van ZAP!
Ik ben een beetje als Gargamel, ik haat slechte eindes. Bij deze kennelijk en net bij Störst av Allt - Seizoen 1 (2019) las ik het ook al (is het hier ook een happy end?). Zoiets kan me echt weerhouden het te proberen...

avatar van DjFrankie
Geen slecht einde maar nu komt er zeker een deel 2 omdat het verhaal niet af is. Ik vind dat een serie wel afgerond moet zijn een bepaald gedeelte na 8 afleveringen

avatar van cmr46
Een raar begin, Rommelig, slecht gespeeld.

avatar van cmr46
Ik ben nieuwegierig hoe het eindigt maar boeiend is het niet, traag traag en nog eens traag.

avatar van cmr46
Het was geen hoogvlieger deze serie maar de laatste paar delen waren wel goed. Het is wachten op seizoen 2.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Ben normaal wel fan van Scandinavische series maar deze viel wat tegen. Einde vond ik ook erg afgeraffeld. Krap aan 3*.