• 8.985.880 stemmen

Q-Force - Seizoen 1 (2021)

Show titel: Q-Force

Ontwikkeld door: Gabe Liedman en Gabe Liedman

Met: Sean Hayes, Gary Cole en David Harbour

Datum van release: donderdag 2 september 2021

Plot Q-Force

Q-Force gaat over een groep ondergewaardeerde LGBTQ-superspionnen en draait om een ​​homoseksuele geheimagent die lijkt op James Bond, Steve Marywhether (ook bekend als Agent Mary), terwijl ze zichzelf proberen te bewijzen tijdens persoonlijke en professionele avonturen. Op een dag besluit Mary zichzelf te bewijzen bij de American Intelligence Agency (AIA), een zaak op te lossen en de goedkeuring van het bureau te krijgen, maar ze moeten een nieuw lid aan hun team toevoegen, een hetero.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. Rogue

2 september 2021 (27 minuten)

Na 10 jaar in West-Hollywood zonder missie hebben Steve ´Mary´ Maryweather en zijn Q-Force er genoeg van: ze gaan zelf op zoek naar een zaak die ze kunnen oplossen!

2. 2. Deb's BBQ

2 september 2021 (27 minuten)

Als Mary en Stat een hack poging verpesten, moet Deb ze uit de penarie helpen. Het Q-team valt dus binnen tijdens de grote barbecue die ze organiseert met haar vrouw.

3. 3. Backache Mountain

2 september 2021 (27 minuten)

Q-Force vertrekt naar Wyoming om gestolen uranium te onderzoeken. Deb, Stat en Twink doen zich voor als nieuwsteam. Mary en Buck proberen een mijnwerker te verleiden.

4. 4. EuropeVision

2 september 2021 (27 minuten)

Door een ontvoering komt Q-Force in het ministaatje Gyernorvya terecht, waar ze een gedurfde reddingspoging opzetten tijdens de jaarlijkse EuropeVision-wedstrijd.

5. 5. WeHo Confidential

2 september 2021 (27 minuten)

Eenmaal terug komt Mary in contact met een oude vriend. Pam gaat op spionnentraining en Stat gaat op de intieme tour met een AI. V wil vergeten herinneringen terughalen.

6. 6. The Secretaries' Ball

2 september 2021 (27 minuten)

Stat en Twink onderzoeken een complot bij het make-up bedrijf ´Eerlijk?´ van Chasten. Mary en Deb helpen V om in te breken bij de AIA en ontdekkend een schokkend geheim.

7. 7. Tarzana

2 september 2021 (27 minuten)

Mary ontmoet Benji´s ouders, maar het loopt uit de hand, als V langskomt en zich voordoet als Mary´s moeder. Deb, Stat en Twink houden Buck voor de gek.

8. 8. Greyscale

2 september 2021 (26 minuten)

Het team volgt een aanwijzing naar Palm Springs, waar een vreemde ontdekking nieuw licht werpt op het mysterie rond V. Ondertussen is Twink jarig!

9. 9. The Coeur de la Mer

2 september 2021 (27 minuten)

Q-Force leent het vliegtuig van de prinses en vliegt naar het midden van de oceaan om de meest diepe en duistere geheimen van de AIA te onthullen.

10. 10. The Hole

2 september 2021 (26 minuten)

Bij de Pride-viering van Gyenorvya moet Q-Force zich haasten om een koninklijke bruiloft te stoppen en de wereld te redden.

Not great. Not bad either.

Goed: Het feit dat er een doorlopend verhaal aanwezig is en bepaalde actiescènes, soms met geinige nude-momenten, verrassend goed werken. Paar fijne personages ook, die toch wat potentieel hebben naar de toekomst toe. Mary vond ik een aangenaam hoofdpersonage. In veel andere reeksen zou dit al snel een lul geweest zijn, in Q-Force is dat net omgekeerd.

Minder: De humor. Of liever, de afwezigheid daarvan. Begrijp me niet verkeerd. Dat het niet nokvol gestopt zit met platte losse flodders, dat kan ik absoluut waarderen. Alles liever dan Paradise PD toestanden. Anderzijds viel er weinig te lachen. De grollen van Twink werken voor mij niet echt. De rest van het team krijgt weinig grappige momenten. Venture Bros is een goed voorbeeld van hoe 't wél kan op dat vlak.