• 8.985.232 stemmen

The Bold Type - Seizoen 5 (2021)

Show titel: The Bold Type

Ontwikkeld door: Sarah Watson

Met: Aisha Dee, Meghann Fahy en Melora Hardin

Datum van release: woensdag 26 mei 2021

Eerst uitgezonden op: Freeform (Verenigde Staten)

Plot The Bold Type

De serie onthult een glimp van de uitzinnige levens en liefdes van diegene die verantwoordelijk waren voor het wereldwijde blad Scarlet. De opkomende generatie van Scarlet vrouwen leunt op elkaar als zij hun eigen stemmen vinden in een wereld van intimiderende leiders. Samen verkennen zij seksualiteit, identiteit, liefde en mode. Geïnspireerd door het leven van Joanna Coles, ex-redactrice van de Cosmopolitan.

Afleveringen Seizoen 5 (2021)

1. 1. Trust Fall

26 mei 2021 (41 minuten)

Jane werkt hard aan een ontmaskering die mogelijk nadelige gevolgen heeft voor Jacqueline. Sutton heeft de kans te schitteren op een retreat van Scarlet als ze haar focus kan herwinnen. Kat wil zichzelf trouw blijven bij het nemen van een belangrijke beslissing.

2. 2. The Crossover

2 juni 2021 (42 minuten)

Alle ogen zijn gericht op Jane als zij en Jacqueline het opnemen tegen een algemene tegenstrijdigheid. Kat komt een oude bekende tegen en krijgt spontaan een nieuw idee. Alex gebruikt zijn podcast om een statement te maken. Het zit Sutton mee op haar werk, maar niet in haar privéleven.

3. 3. Rolling into the Future

9 juni 2021 (42 minuten)

Janes vertrouwen in The Failing Feminist wordt aangetast door onverwachte beoordelingen. Sutton probeert haar scheiding achter zich te laten, maar iedereen bemoeit zich ermee. Kat heeft weer contact met Adena, die een geheim heeft.

4. 4. Day Trippers

16 juni 2021 (42 minuten)

Jane, Kat en Sutton zijn overweldigd door de beslissingen die ze op hun werk moeten nemen. Ze zoeken op een onorthodoxe manier naar duidelijkheid.

5. 5. Don't Turn Away

23 juni 2021 (42 minuten)

Kat heeft moeite een beweging van de grond te krijgen en krijgt een grote kans. Sutton krijgt een onverwacht telefoontje, waardoor ze teruggeworpen dreigt te worden in haar therapie. Jane wordt bij Scarlet geconfronteerd met haar grootste uitdaging ooit.

6. 6. I Expect You to Have Adventures

30 juni 2021 (43 minuten)

De toekomst ziet er rooskleurig uit voor Jane, Kat en Sutton, maar er liggen altijd verrassingen op de loer. Ze zullen allemaal belangrijke beslissingen moeten nemen.

avatar van Gish

Gish

Vier seizoenen op Netflix en dan ineens het laatste seizoen via een andere aanbieder. Hoeveel abonnementen moeten we straks afsluiten? Ik pas.