ad

Seizoenen: 1 seizoen

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Fatma

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. Yer Çekimi

Fatma wil weten waar haar man Zafer is en neemt het heft in handen. Ze bezoekt een oude vriend van hem, maar het loopt anders dan ze dacht.

2. 2. Toz

Bayram vraagt Fatma om een illegaal pakketje te bezorgen. Bayrams secretaresse geeft de politie informatie. Fatma en Ismail hebben een aanvaring.

3. 3. Yüzüme Bak

Fatma komt erachter dat Zafer na de dood van Oğuz iets schokkends heeft gedaan en slaat door vanwege een onverwerkt trauma.

4. 4. Analar ve Oğulları

De rol van de familie Argah in de dood van Oğuz komt aan het licht. Yusuf zet Fatma onder druk om te vertellen waar een moordwapen is en onthult een geheim over Zafer.

5. 5. Cam Kenarı

De politie nadert Fatma op weg naar het dorp, maar door een wending van het lot wint ze tijd. Emine is Bayram te slim af. Fatma rekent af met Zafer.

6. 6. Düşüş

Fatma wil gerechtigheid afdwingen met een verzengende daad, maar voelt zich schuldig. Emine moet een stuitende onthulling over de dood van Oğuz verwerken.

Ik heb genoten van deze serie. Eigenlijk nooit iets turks gekeken, maar deze serie is spannend en verrassend.

Niet alles klopt helemaal, ook zijn sommige dingen vaag of blijven vaag.

Maar het is een aanrader deze serie.

Ze speelt erg goed.

Als er nog 2e serie komt zou ik het wel kijken, maar het kan ook zo eindigen.