ad
  • 8.117.982 stemmen

Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden (2021)

Show titel: Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 6

Datum van release: maandag 18 december 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. Ik Heb Dit Gemist

Het ogenschijnlijk harmonieuze leven van de familie Winkelman wordt op z'n kop gezet door een onverwachte gebeurtenis.

2. 2. In de War

Daniël heeft aangegeven dat hij wil scheiden. Kim weet zeker dat het nog wel goedkomt.

3. 3. Wij Gaan Dit Goed Doen

Daniël wil het Lizzy, Max en Lou vertellen. Kim wil eerst alles op een rijtje zetten.

4. 4. Slagveld

Hoewel Daniël het ontkent is Kim ervan overtuigd dat hij een ander heeft. Ondertussen worden Lizzy, Max en Lou heen en weer geslingerd.

5. 5. Nesten

Net als Daniël en Kim het eens zijn over de scheiding komt er alsnog een kink in de kabel. Ondertussen neemt Lizzy een moeilijk besluit.

6. 6. Wat Is Er met Ons Gebeurd?

De spanningen tussen Daniël en Kim lopen zo hoog op dat er een rechter aan te pas moet komen. Ondertussen trekken Lizzy, Max en Lou hun eigen plan.

• 20925 berichten

Weinig van verwacht maar eerste aflevering smaakt na meer. Prima cast doet de rest en het ziet er allemaal geloofwaardig uit.

• 20925 berichten

Het einde is wel abrubt en geeft geen goed beeld van kinderen in de zelfde situatie.