• 8.985.949 stemmen

Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden (2021)

Drama / Komedie | Miniserie

Show titel: Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden

Genre: Drama / Komedie

Ontwikkeld door: Pieter Kuijpers, Sander van Meurs en Iris Otten

Met: Anniek Pheifer, Louise Radder en Guy Clemens

Datum van release: zondag 28 maart 2021

Eerst uitgezonden op: NPO Start (Nederland)

• NPO Start Bekijk miniserie via NPO Start

Plot Hoe Mijn Keurige Ouders in de Bak Belandden

'Hoe mijn keurige ouders in de bak belandden' gaat over Daniël en Kim Winkelman die met hun pubers Lizzy en Max en hun bijna-tiener Lou een perfect gezin vormen. Tot Daniël aankondigt dat hij wil scheiden. Het nieuws slaat in als een bom. Waarom heeft hij nooit iets gezegd? Heeft hij een ander? Kim probeert met man en macht haar huwelijk te redden, maar voor Daniël is het te laat. De wederzijdse beschuldigingen worden steeds valser en zo kan het dat Daniël en Kim in een ordinaire vechtscheiding terechtkomen, waarbij ze hun kinderen totaal uit het oog verliezen. Lizzy, Max en Lou zetten alles op alles om de strijd van hun ouders te stoppen. Want als ouders kinderen worden, kunnen kinderen niets anders dan de volwassenen zijn.

1. 1. Ik Heb Dit Gemist

28 maart 2021 (49 minuten)

Het ogenschijnlijk harmonieuze leven van de familie Winkelman wordt op z'n kop gezet door een onverwachte gebeurtenis.

2. 2. In de War

28 maart 2021 (50 minuten)

Daniël heeft aangegeven dat hij wil scheiden. Kim weet zeker dat het nog wel goedkomt.

3. 3. Wij Gaan Dit Goed Doen

28 maart 2021 (50 minuten)

Daniël wil het Lizzy, Max en Lou vertellen. Kim wil eerst alles op een rijtje zetten.

4. 4. Slagveld

28 maart 2021 (50 minuten)

Hoewel Daniël het ontkent is Kim ervan overtuigd dat hij een ander heeft. Ondertussen worden Lizzy, Max en Lou heen en weer geslingerd.

5. 5. Nesten

28 maart 2021 (50 minuten)

Net als Daniël en Kim het eens zijn over de scheiding komt er alsnog een kink in de kabel. Ondertussen neemt Lizzy een moeilijk besluit.

6. 6. Wat Is Er met Ons Gebeurd?

28 maart 2021 (50 minuten)

De spanningen tussen Daniël en Kim lopen zo hoog op dat er een rechter aan te pas moet komen. Ondertussen trekken Lizzy, Max en Lou hun eigen plan.

Weinig van verwacht maar eerste aflevering smaakt na meer. Prima cast doet de rest en het ziet er allemaal geloofwaardig uit.

Het einde is wel abrubt en geeft geen goed beeld van kinderen in de zelfde situatie.