Mijn Series +

Drama / Oorlog
Miniserie, 480 minuten

ontwikkeld door Ole Bornedal
met Jens Sætter-Lassen, Jakob Oftebro en Marie Tourell Søderberg

1864 is het jaar waarin de felbevochten Tweede Deens-Pruisische Oorlog werd gestreden, met als inzet de hertogdommen Sleeswijk en Holstein. Het gaat over de ongewone driehoeksverhouding tussen de onafscheidelijke broers Laust en Peter en hun knappe geliefde Inge. Zorgeloos groeien de drie kinderen samen op, tot de oorlog hen scheidt en de twee broers ten strijde trekken. 150 jaar later, in 2014, wordt de asociale Claudia verplicht een baan aan te nemen als thuishulp voor een 100-jarige baron. Ze vindt Inges verloren memoires, en zo wordt ons het aangrijpende verhaal verteld over Peter, Laust en Inge. Een verhaal over onmogelijke liefde en een vergeten oorlog die hun levens voorgoed veranderde.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.