Mijn Series +

City on a Hill - Seizoen 2 (2021)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Ben Affleck en Chuck MacLean
met Kevin Bacon, Aldis Hodge en Jill Hennessy

City on a Hill is een fictieve verklaring van wat het "Boston Miracle" werd genoemd. In het begin van de jaren 90 was corruptie en racisme de norm in Boston, totdat een Afrikaans-Amerikaanse districtsprocureur uit Brooklyn in de stad aankwam en voor verandering pleitte. Hij vormt een onwaarschijnlijke alliantie met een corrupte maar vereerde FBI-veteraan die heeft geïnvesteerd in het handhaven van de status-quo. De twee nemen het op tegen een familie van gewapende autodieven in een zaak die uiteindelijk het strafrechtstelsel van de stad ten goede komt.

1. Bill Russell's Bedsheets
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 28 maart (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.